高雄市たけ夫 老師 ( たけお)製作複刻   西元 1884 年(清光緒十年)的ネスマック  ナイフ  Nessmuk 獵刀


廣受美國專業玩家好評--


 


 



http://www.bushcraftusa.com/forum/sh...t=65176&page=5

美國網頁     BUSHCRAFT USA 林藝美國

留言

1.Just realized I don't have any pics of a nessmuck three. I know the traditional trio is small axe, knife, knife but I just don't have pics of that specific line up. Gonna have to remedy that. 剛剛意識到我沒有任何圖片有關nessmuck三寶。我知道,傳統的三寶是小斧,刀,但我只是不具備的特定標準的組合圖片。我要設法彌補這方面的。

2.That knife is beautiful! The maker did an awesome job 那把刀是美麗的!製造商做的工作真棒

3. Definitely looks like a more built up version of any nessmuk I have seen, amazing work. Thanks again.

肯定看起來像我見過的任何nessmuk最佳的版本,令人驚訝的傑作,。再次感謝。

4.Very cool ... probably the most traditional set I've seen!

非常酷的...可能是我見過的最傳統的組合!

 

這是世界最大美國刀版 Bladeforum 的 outdoor gear 戶外裝備篇的人講評

 

 


That is a great "Nessmuk" knife! It looks almost exactly like the one in the woodcut from his book.

Thanks!
Ron


一個偉大Nessmuk”刀它看起來幾乎從他的木刻版畫完全一樣




 

 


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    Erlkonig 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()